KRRiT: komunikaty o sposobach zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa nie są reklamą
KRRiT informuje, że emisje komunikatów o podstawowych zasadach medycznych i higienicznych dotyczących zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19, nie będą wliczane do czasu reklamowego.
2020-03-05, 17:36
Powiązany Artykuł
![szumowski 1200 pap.jpg](https://static.prsa.pl/images/7f0e0899-07fd-48b3-9125-5ba6be614289.jpg)
"Nie ma kolejnego przypadku koronawirusa". Łukasz Szumowski o aktualnej sytuacji
W związku z informacjami na temat rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 w Europie, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyjaśnia, że czas emisji komunikatów dotyczących podstawowych zasad higienicznych i medycznych związanych z zapobieganiem chorób zakaźnych, w tym koronawirusa, nie będzie wliczany do dopuszczalnego limitu emisji reklam i telesprzedaży (12 minut w ciągu godziny zegarowej).
Tego typu komunikaty nie są reklamą w świetle definicji ustawy o rtv.
REKLAMA
W związku z tym KRRiT pozytywnie ocenia zaangażowanie mediów w kampanię informacyjną dotyczącą działań profilaktycznych i sposobów zapobiegania rozwoju wirusa.
dn
REKLAMA