Większość podatników pozytywnie ocenia kontakt z fiskusem. Są wyniki badań KAS
Prawie 80 proc. podatników jest zadowolonych z kontaktu z urzędnikami fiskusa. Tak wynika z przeprowadzonego przez Krajową Administrację Skarbową badania satysfakcji klientów po wizycie w urzędzie skarbowym.
2021-07-28, 13:09
Minister finansów, funduszy i polityki regionalnej Tadeusz Kościński podkreślił, że celem badania jest poprawa jakości obsługi podatników. Podkreślił, że opinia i zadowolenie klienta są tak samo ważne, jak to, czy płacą oni podatki.
Powiązany Artykuł
"14 mld zł zostanie w kieszeniach podatników". Minister finansów o zmianach w systemie podatkowym
Posłuchaj
O co pytano w ankiecie?
Szefowa Krajowej Administracji Skarbowej Magdalena Rzeczkowska powiedziała, że pytania w ankiecie dotyczą zagadnień, które mają wpływ na zadowolenie klienta. To między innymi kwestia satysfakcji, braku wysiłku w załatwieniu sprawy oraz emocji towarzyszących wizycie w urzędzie.
Posłuchaj
Podczas prowadzonego od kwietnia badania zadowolenie z wizyty w urzędzie zadeklarowało 78,8 procent osób, które odpowiedziały na ankietę. Dotąd ankiety wypełniło ponad 25 tysięcy podatników.
Resort finansów zapowiada, że badanie będzie kontynuowane.
REKLAMA
PolskieRadio24.pl, IAR, md
REKLAMA