Polskie Radio wśród najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych
Polskie Radio jest obecnie drugim najczęściej cytowanym nadawcą radiowym w Polsce. Wszystkie anteny publicznego nadawcy w listopadzie były cytowane w sumie 2575 razy, co daje mu drugie miejsce wśród stacji radiowych w Polsce.
2021-12-16, 19:18
Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" z listopada 2021 r. Polskie Radio 24 znalazło się na trzecim miejscu i miało największą cytowalność spośród anten Polskiego Radia – 1482 cytowania.
Na Program 1 powoływano się w innych mediach 809 razy, co pozwoliło mu zająć miejsce piąte, a na Program 3 - 284 razy, dzięki czemu awansował on o trzy pozycje z miejsca dziewiątego na miejsce szóste.
Polskie Radio 24 – pod względem sumy cytowań – po raz kolejny znalazło się w pierwszej piętnastce najbardziej opiniotwórczych mediów w rankingu ogólnym, obejmującym telewizję, prasę, radio i portale internetowe. Awansowało o dwie pozycje, co dało mu pozycję dziesiątą.
Polskie Radio, jako jedyne medium w Polsce w rankingu cytowalności, obejmującym stacje radiowe, ma trzy swoje anteny: Program 1 Polskiego Radia, Program 3 Polskiego Radia oraz Polskie Radio 24.
REKLAMA
***
Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Ma pięć ogólnopolskich programów: Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal PolskieRadio.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.
kp
REKLAMA