Polskie Radio w czołówce rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Polskie Radio znalazło się w czołówce najczęściej cytowanych nadawców radiowych w kraju. Natomiast w rankingu ogólnym – wśród wszystkich mediów w Polsce – suma 1531 cytowań daje publicznemu nadawcy radiowemu szóste miejsce.
2022-11-16, 17:38
Według raportu IMM wzrosła liczba powołań na Program 1 Polskiego Radia i Program 3 Polskiego Radia oraz na tym samym, wysokim miejscu pozostało Polskie Radio 24. Trzy anteny Polskiego Radia zajmują wysokie pozycje (odpowiednio – od trzeciego do piątego) w najnowszym rankingu cytowalności mediów.
Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce z października 2022 roku" wysokie pozycje zajmują poszczególne programy Polskiego Radia. Radiowa Jedynka awansowała na miejsce trzecie i miała największą cytowalność spośród anten Polskiego Radia – dokładnie 570. Na Polskie Radio 24 powoływano się w innych mediach 528 razy, co daje mu wysokie, czwarte miejsce. Z kolei Program 3 Polskiego Radia w zestawieniu cytowany był 433 razy (awans o 2 miejsca na pozycję piątą). Po zsumowaniu cytowań – Polskie Radio z wynikiem 1531 powołań – znalazło się na drugim miejscu wśród rozgłośni radiowych w Polsce.
***
Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich Programów – Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez Internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin, Polskie Radio Kierowców i Polskie Radio dla Ukrainy. Portal polskieradio24.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.
dn/kor
REKLAMA