Orange zwraca pieniądze byłym klientom. Sprawdź, czy ci się należą
Byli klienci Orange mogą dostać zwrot pieniędzy, które operator pobierał jako opłatę za utrzymanie numeru. Po wątpliwościach UOKiK wycofał się i zaczął zwracać pieniądze. Trzeba się jednak pospieszyć.
2024-11-21, 11:54
Na swoim profilu w mediach społecznościowych Orange poinformowało, że byli klienci mogą składać wnioski o zwrot nienależnych opłat. Operator telekomunikacyjny wyjaśnił też szczegółowo dlaczego tak robi.
Kto może ubiegać się o zwrot pieniędzy od Orange?
Każdy, kto był klientem oferty Orange na kartę między 4 kwietnia 2022 a 24 stycznia 2024 mógł mieć pobraną z konta opłatę 5 zł za każde 31 dni braku aktywności. I właśnie te osoby mogą teraz składać wniosek o zwrot pieniędzy.
Wniosek można złożyć najpóźniej do 18 grudnia 2024. Do składania wniosku potrzebne będą:
- PESEL lub numer dokumentu podany przy rejestracji numeru w Orange
- numer telefonu, z którego była pobrana opłata za utrzymanie numeru w sieci
- numer rachunku bankowego, na który Orange ma przelać pieniądze
REKLAMA
Wniosek można złożyć w formularzu dostępnym na stronie Orange.
Orange obiecuje przelać pieniądze najpóźniej do 18 lutego 2025.
Dlaczego Orange zwraca pieniądze?
Jak wyjaśnia operator, akcja zwracania pieniędzy wynika z wątpliwości, jakie wobec opłaty za brak aktywności miał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Telekom zdecydował się więc zwrócić klientom pieniądze - tym, którzy nadal są jego klientami po prostu dodał pieniądze na konto numeru w formie doładowania lub wysłał korektę faktury.
REKLAMA
Teraz operator chce zwrócić pieniądze tym, którzy już nie są jego klientami.
- UOKiK broni interesów klientów Orange. Chodzi o dodatkowo naliczane opłaty
- UOKiK vs Facebook. Urząd chce wyjaśnień w sprawie polskich mediów
Orange/AM
REKLAMA