Kolejna awaria w Millennium. Nie działa aplikacja i serwis internetowy
Klienci Banku Millennium alarmują o problemach z dostępem do aplikacji mobilnej oraz serwisu bankowości elektronicznej. Trwają pracę nad przywróceniem pełni funkcjonalności tych usług - poinformowano.
2025-03-24, 14:16
Awaria w Banku Millennium. Nie działa aplikacja moblina
Awaria usług Banku Millennium ma miejsce kolejny raz w ciągu kilku ostatnich dni. Klienci banku obecnie nie mogą korzystać z aplikacji mobilnej. O awarii poinformował sam bank na platformie X.com. Millennium podkreślił, że jest to chwilowy problem z dostępem do aplikacji, dotyczący problemu na ekranie logowania.
"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - napisano w oficjalnym komunikacie.
To już kolejny taki incydent
Jak donosił portal Bankier.pl, na skrzynkę mailową serwisu, wiadomości o awarii zaczęły przychodzić już od około godziny 12:00. Klienci banku informowali o utrudnieniach również serwis downdetector.pl. Pierwsze problemy z dostępem miały pojawić się już o godzinie 11:00.
REKLAMA
Czytaj także:
- Blik pomocny podczas wakacji. Płatności zbliżeniowe coraz bardziej popularne
- Klienci Revoluta będą mogli korzystać z BLIK-a? "To kwestia kilku miesięcy"
- Płatności BLIK-iem w mObywatelu nie podobają się wielkim firmom. Minister wyjaśnia
Bankier.pl przypomniał, że klienci Millennium zgłaszali problemy z aplikacją mobilną oraz bankowością internetową również w czwartek, 20 marca.
Źródło: X.com/Bank Millenium/hjzrmb
REKLAMA