UEFA nagrodziła PZPN za logo, które zmiotło orzełka
Jeszcze nie opadł kurz po aferze z orzełkiem, a UEFA nagrodziła PZPN za nowe logo związku, które zastąpiło godło na koszulkach reprezentacji Polski.
2011-12-01, 17:50
Polski Związek Piłki Nożnej po fali krytyki przywrócił godło narodowe na koszulki reprezentacji Polski w piłce nożnej.
"Skala dyskusji oraz zaangażowanie jej uczestników były dla PZPN wyraźnym sygnałem, że nie wyobrażają sobie koszulek reprezentacji bez godła narodowego. Zważywszy na wagę problemu i rozmiar, jaki przybrała publiczna dyskusja, zdecydowano o tym, aby reprezentacja Polski występowała w koszulkach z orzełkiem" - oświadczył niedawno związek kierowany przez Grzegorza Latę.
Teraz jednak okazuje się, że wprowadzenie nowego logotypu PZPN było sukcesem marketingowym - przynajmniej w oczach UEFA. PZPN otrzymał nawet za to specjalną nagrodę.
Europejskie federacje zostały nagrodzone za działania w marketingu podczas warsztatów w Paryżu, które odbywają się pod auspicjami programu UEFA Dzielenia się Wiedzą i Informacjami (KISS). W ramach programu federacje wymieniają swoje doświadczenia dla ogólnego dobra europejskiej piłki nożnej. Po raz pierwszy w historii, KISS docenił wspaniałe projekty przyznając Nagrodę KISS Marketing.
REKLAMA
PZPN wyróżniono specjalną nagroda od jury. "Uznając nowe inicjatywy i kreatywność jury wręczyło specjalną nagrodę PZPN. Na szczególne powody uznania zasłużyło stworzenie nowoczesnej koncepcji logo, a także rozwój programu lojalnościowego dla kibiców" - czytamy na stronach uefa.com.
man, uefa.com, polskieradio.pl
REKLAMA
REKLAMA