Tajemniczy klient obnażył nasze słabości

Firma Daymaker zbadała jakość obsługi klientów w sklepach 125 sieci z 18 branż w Polsce, nie byli zachwyceni. Do zachodniej Europy wciąż nam daleko - czytamy w "Pulsie Biznesu".

2012-03-27, 10:53

Tajemniczy klient obnażył nasze słabości
. Foto: sxc.hu/cc

Nadal ponad połowa klientów nie jest witana w sklepie, a jeszcze rzadziej sprzedawca nawiązuje z nimi aktywny kontakt. Tymczasem, jak wykazały badania tej firmy w Szwecji, sklepy z najlepszą obsługą sprzedają 40 proc. więcej od najgorszych.

W indeksie stworzonym przez Daymakera najlepiej wypadają salony jubilerskie i placówki operatorów telefonicznych. Najgorsze notowania miały sklepy o największej powierzchni, m.in. z materiałami budowlanymi czy dla dzieci.

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej