Najlepszy czas reklamowy dla ministra rolnictwa
Stary spot przedstawiający ministra rolnictwa Marka Sawickiego będzie pokazywany 33 razy w najlepszym czasie reklamowym podczas Euro 2012 - informuje "Rzeczpospolita".
2012-06-12, 08:21
Gazeta wyjaśnia, że spot wyprodukowano w ubiegłym roku przed kampanią wyborczą do Sejmu. O jego emisji obecnie w najdroższym paśmie reklamowym TVP zadecydowała Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa wraz z Ministerstwem Rolnictwa. Agencja, choć emisję spotów opłacono ze środków publicznych pochodzących z funduszy europejskich, odmawia informacji o ich wielkości.
ARiMR tłumaczy, że inicjatywa wyszła od TVP, która zaproponowała bardzo korzystną ofertę finansową. Tymczasem - jak dowiedziała się nieoficjalnie "Rzeczpospolita" - zainteresowanie emisją spotów reklamowych przed rozpoczęciem meczów, w przerwach i po ich zakończeniu jest gigantyczne. TVP musiała odmówić wielu potencjalnym reklamodawcom, którzy - jak podkreśla informator gazety - zabijają się o ten czas antenowy.
Zobacz galerię: DZIEŃ NA ZDJĘCIACH>>>
(pp)
REKLAMA
REKLAMA