Krzyż, znak, marketing. Sekrety Amber Gold
Ekonomiści z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego mają zbadać działalność Amber Gold.
2012-09-21, 16:32
Prokuratura Rejonowa w Gdańsku zleciła katedrze finansów i bankowości UWM w Olsztynie ekspertyzę dotyczącą tej firmy. Naukowcy nie podjęli jeszcze decyzji, czy zajmą się sprawą, jednak już zaczęli bliżej przyglądać się Amber Gold i jej znakowi firmowemu - mówi kierownik Katedry profesor Andrzej Buszko.
- Wstępny ogląd, kto składał wierzytelności. Składały osoby troszeczkę zaawansowane wiekowo. Nie ukrywajmy, że w naszym społeczeństwie krzyż się dobrze konotuje, tzn. zaufanie, pewność, wiara, to robi dobre wrażenie. W związku z tym moim zdaniem był to chwyt marketingowy - uważa profesor Buszko.
Czy Warmińsko-Mazurscy naukowcy zajmą się sprawą, o tym zdecydują w przyszłym tygodniu.
Zobacz galerię DZIEŃ NA ZDJĘCIACH>>>
REKLAMA
IAR/aj
REKLAMA