UOKiK: czy firmy pożyczkowe mówią prawdę w reklamach?
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zbadał 57 firm pożyczkowych pod kątem rzetelności ich reklam - informuje "Puls Biznesu".
2013-05-23, 07:02
We czwartek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów opublikuje pierwszy w historii raport o firmach pożyczkowych. Będzie on dotyczył rzetelności reklam przedsiębiorstw z tej branży. O sprawie pisze "Puls Biznesu".
Jak informuje gazeta, UOKiK przeanalizował ankiety od 57 firm pożyczkowych. To ma dać pewien obraz branży, która błyskawicznie się rozrasta i jest coraz bardziej aktywna zarówno w świecie reklamy, nowości produktowych i rozwiązań technicznych.
Z informacji "Pulsu Biznesu" wynika, że np. serwis Wonga.pl wydał na reklamy 10 milionów złotych.
UOKiK deklaruje, że w lipcu przedstawi kolejną część raportu na temat tej branży. Przeanalizowane zostaną wtedy zapisy w umowach pożyczkowych oraz regulaminach i ich zgodność z ustawą o kredycie konsumenckim.
IAR, bk
REKLAMA