Mieszkaniówka nie wie, co to wakacje
Minęły już czasy kiedy branża nieruchomości w lipcu i sierpniu zapadała w letni sen, bo wszyscy wyjechali - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
2013-07-09, 06:35
W największych miastach coraz więcej ludzi chcących kupić własne lokum, korzysta wtedy z dłuższego dnia i braku korków.
Jak czytamy w gazecie, deweloperzy w wakacje kuszą klientów do swoich inwestycji promocjami i akcjami marketingowymi. Pomysł na lato to rodzinny piknik z DJ-em i jazdą konną dla dzieci. Rodzina się bawi, a ty w tym czasie kupujesz mieszkanie. W dodatku z indywidualnym projektem architektonicznym i wykończeniem lokalu w cenie.
Do tego deweloper może dorzucić garaż lub miejsce postojowe za pół ceny, kilka tysięcy na zakupy w markecie budowlanym.
Może też pokryć koszty ubezpieczenia mieszkania i sfinansować odsetki od kredytu hipotecznego przez rok.
pp/IAR
REKLAMA