Alpha 7 i kulisy pracy performerów motion capture

Gry wideo to grafika, dźwięk, sterowanie i interface. Abyśmy jednak mogli zobaczyć bohatera na ekranie i w przerywnikach, trzeba go nie tylko stworzyć, ale też wprawić w ruch. W części gier animatorzy radzą sobie sami, ale w bardziej zaawansowanych projektach, wykorzystywana jest technika motion capture, za pomocą której rejestrowany jest ruch performerów.

2025-05-05, 11:35

Alpha 7 i kulisy pracy performerów motion capture
Ekipa z Alpha 7 współpracuje między innymi z CD Projekt RED przy Wiedźminach. Foto: Paweł Supernak/PAP

W Polskim Radiu 24 o przenoszeniu autentycznych ruchów czy choreografii do komputerów, by potem mogły zostać zaprezentowane w grach.


Posłuchaj

Kulisy pracy performerów motion capture (24. poziom) 28:40
+
Dodaj do playlisty

 

Zajmuje się tym ekipa z Alpha 7, współpracująca między innymi z CD Projekt RED przy Wiedźminach.


***

REKLAMA

Audycja: 24. Poziom
Prowadzi: Przemysław Pawełek
Gość: Maciej Kwiatkowski (założyciel i koordynator Alpha 7), Madeline Page-Ulmer (performerka)
Data emisji: 4.05.2025
Godzina emisji: 20.30

PR24

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej