101 reklam, które musisz znać!
Nienawidzimy ich i kochamy. Denerwują, śmieszą, bawią. Reklama to uniwersalny kod – jest odbiciem czasów, w których powstaje, odzwierciedleniem mód, zdarzeń, emocji i miernikiem wyznawanych wartości. Jest zapisem obyczajowości i masowej kultury.
2012-12-12, 18:45
Posłuchaj
Jest prawdziwą dźwignią handlu, a także potężnym narzędziem perswazji w dziedzinie marketingu. Reklama, bo o niej mowa, dotyka absolutnie wszystkich.
Często nachalna, czasem bardziej dyskretna, jednak obecna zawsze i wszędzie. - Dziennie odbieramy ponad 5000 tysięcy komunikatów reklamowych, często nieświadomie. Dziś reklama to bardzo skomplikowany proces angażujący sztab specjalistów – mówiła w PR24 Agata Małkowska-Szozda współautorka książki "101 reklam, które musisz znać”.
Specjalistka od lat związana ze światem reklamy w rozmowie z Mają Kluczyńską opowiadała m. in. o korzyściach i zagrożeniach płynących z oddziaływania reklamy, a także o tym jakie czynniki muszą być spełnione, by reklama już na zawsze pozostała w naszych umysłach.
REKLAMA
REKLAMA