Kobiety w zarządach, kobiety w mediach
W Polsce od pięciu lat funkcjonuje założone we Francji stowarzyszenie Professional Women Network. – Naszym celem jest wspieranie rozwoju zawodowego kobiet – powiedziała w Polskim Radiu 24 Jowita Bukowińska.
2015-05-31, 15:00
Posłuchaj
Misją stowarzyszenia jest promocja rozwoju zawodowego kobiet menadżerek oraz przedsiębiorców, poprzez programy szkoleniowe i rozwojowe, wymianę doświadczeń oraz debaty z udziałem przedstawicieli świata.
Prezes Professional Womens Network Jowita Bukowińska powiedziała w Polskim Radiu 24 o celach i zasadach działania organizacji.
- Jesteśmy częścią międzynarodowej organizacji, która działa w 17 krajach na świecie. Naszym głównym celem jest wspieranie rozwoju zawodowego kobiet, a także promocja różnorodności i równości w biznesie. W Europie Professional Women Network działa już od ponad 20 lat – wyjaśniła Jowita Bukowińska.
Rozmówczyni Polskiego Radia 24 dodała, że warto przyglądać się, a następnie wdrażać praktyki, które z dobrym skutkiem są stosowane w innych krajach europejskich.
REKLAMA
– Uważamy, że warto skorzystać z tego, co już się sprawdziło. Ścieżki zawodowe kobiet są już określone. Jest także kilka poziomów rozwoju kobiet – podkreśliła prezes PWN.
Gośćmi audycji były: Magdalena Czubaszek, przedstawicielka zarządu Professional Womens Network i rzeczniczka prasowa stowarzyszenia Marta Smyrska.
17 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja Professional Women Network „Kobiety w zarządach, kobiety w mediach – wybór czy przeznaczenie”. Udział w tym spotkaniu wezmą ekspertki, menadżerki i kandydatki posiadające kompetencje do objęcia stanowisk w organach spółek.
Gospodarzem audycji była Maja Kluczyńska.
REKLAMA
Polskie Radio 24/op
REKLAMA