24. Poziom: Lords of the Fallen
W Magazynie Nowych Technologii gościem Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej był Joachim Snoch z portalu Filmweb. Głównym tematem była gra Lords of the Fallen, zapowiadana jako jeden ze światowych hitów.
2014-11-08, 21:34
Posłuchaj
Produkcja polskiego studia, która miała swoją premierę pod koniec października, bardzo dobrze radzi sobie na rynku gier video i zbiera mnóstwo pozytywnych recenzji. Z tego też powodu głośno o niej jest nie tylko w naszym kraju, ale również w Stanach Zjednoczonych będących najchłonniejszym rynkiem różnego rodzaju gier.
– Muszę przyznać, że gra sprawia mnóstwo przyjemności. Dostajemy pozycję, która jest na naprawdę wysokim, wręcz światowym, poziomie. Lords of the Fallen o wiele więcej wybacza graczowi, który nie jest jeszcze wprawiony w obcowanie z podobnymi tytułami. Produkcja jest doskonałym pomostem pomiędzy wymagającymi RPG-ami, a tymi, które przeznaczone są dla początkujących graczy – przyznał na antenie PR24 Joachim Snoch z Filmwebu.
Jak przyznał Rozmówca PR24 w najnowszym tytule CI Games można zauważyć olbrzymi krok naprzód, jaki studio wykonało pod kątem oprawy graficznej. Wcześniejsze produkcje w żadnej mierze nie mogą się równać z Lords of the Fallen. Należy jednak pamietać, że na stworzenie gry przeznaczono budżet w wysokości 42 mln złotych.
– Ogromne wrażenie robi sposób zaprojektowania lokacji, które mamy szansę odwiedzać. Stoją one na niesamowitym poziomie wizualnym. W żadnym wypadku nie odczuwa się znużenia pojawiającego się w wielu grach, gdy musimy wracać do jakiegoś miejsca żeby wykonać konkretną czynność. W Lords of the Fallen takie zadania sprawiają za każdym razem ogromną przyjemność ciesząc oko gracza projektem i wykonaniem lokacji – dodał Joachim Snoch.
REKLAMA
PR24/Damian Bielecki
REKLAMA