24. Poziom: Podsumowanie targów E3 2016

Jedna z największych na świecie imprez poświęconych grom wideo dobiegła końca. W dniach 14-16 czerwca w Los Angeles trwały targi E3, na których producenci zaprezentowali dziesiątki nowości. W 24. Poziomie wraz z zaproszonymi gośćmi podsumowaliśmy wydarzenie i oceniliśmy zapowiedzi największych twórców w branży.

2016-06-25, 16:57

24. Poziom: Podsumowanie targów E3 2016
E3 to największa coroczna wystawa przemysłu gier komputerowych.Foto: flickr.com/tofuprod

Posłuchaj

25.06.16 Mateusz Gołąb: „Targi E3 2016 nie były do końca udane (…)”.
+
Dodaj do playlisty

Jak co roku targi E3 przyniosły nam przede wszystkim długo wyczekiwane informacje na temat nadchodzących hitów z działu gier wideo. Duże wrażenie zrobiły także nowinki dotyczące nowych wersji konsol wprost od Microsoftu i Sony.

– Jestem nieco zawiedziony tymi targami. Oglądając je miałem wrażenie, że ma do czynienia z targami E3 2015 i pół. Wiele gier, które zaprezentowano w tym roku, pojawiło się również na zeszłorocznej edycji imprezy. Pokazano jedynie dodatki i udoskonalenia poszczególnych tytułów. Tych mocnych strzałów było tak naprawdę niewiele – ocenił Mateusz Gołąb z serwisu PPE i Magazynu Gamer.

Na temat targów E3 mówił także Paweł Olszewski, redaktor naczelny serwisu Polygamia.pl

W audycji także recenzja gry Mirror's Edge Catalyst - prequela Mirrors Edge sprzed ośmiu lat.

REKLAMA

24. Poziom prowadzili Kasia Gizińska i Przemek Pawełek.

Polskie Radio 24/db


Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej