Raport: Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów

Bezpłatny raport „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów” prezentuje wybrane działania promocyjne samorządów realizowane w 2015 i w pierwszym półroczu 2016. O wynikach raportu mówił w Magazynie Samorządowym Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, autor raportu.

2016-09-08, 14:02

Raport: Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: flickr/Gabriela__F

Posłuchaj

08.09.16 Magazyn Samorządowy. Raport: „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów”. Gość: Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, autor raportu.
+
Dodaj do playlisty

Z raportu wynika, że postępuje profesjonalizacja działań promocyjnych polskich miast i regionów, przez co stają się one bardziej efektywne. Szczególnie rozwija się pokazywanie miast w filmach i serialach (city placement) oraz wykorzystywanie celebrytów do promocji poszczególnych terenów Polski.

– Polskie samorządy profesjonalizują swoje działania w zakresie marketingu – powiedział w Polskim Radiu 24 Robert Stępowski. – Możemy mówić, że kampanie promocyjne są bardziej przemyślane, skierowane do konkretnych grup docelowych przy wykorzystaniu również tych najnowszych narzędzi promocyjnych, jak Internet, eventy, współpraca z influencerami i city placement – dodał.

Więcej w całej rozmowie.

Magazyn Samorządowy prowadził Jakub Kukla.

REKLAMA

Polskie Radio 24/dds

Data emisji: 08.09.2016

Godzina emisji: 12.15


Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej