Raport: Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów
Bezpłatny raport „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów” prezentuje wybrane działania promocyjne samorządów realizowane w 2015 i w pierwszym półroczu 2016. O wynikach raportu mówił w Magazynie Samorządowym Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, autor raportu.
2016-09-08, 14:02
Posłuchaj
Z raportu wynika, że postępuje profesjonalizacja działań promocyjnych polskich miast i regionów, przez co stają się one bardziej efektywne. Szczególnie rozwija się pokazywanie miast w filmach i serialach (city placement) oraz wykorzystywanie celebrytów do promocji poszczególnych terenów Polski.
– Polskie samorządy profesjonalizują swoje działania w zakresie marketingu – powiedział w Polskim Radiu 24 Robert Stępowski. – Możemy mówić, że kampanie promocyjne są bardziej przemyślane, skierowane do konkretnych grup docelowych przy wykorzystaniu również tych najnowszych narzędzi promocyjnych, jak Internet, eventy, współpraca z influencerami i city placement – dodał.
Więcej w całej rozmowie.
Magazyn Samorządowy prowadził Jakub Kukla.
REKLAMA
Polskie Radio 24/dds
Data emisji: 08.09.2016
Godzina emisji: 12.15
REKLAMA