ŚDM promocją Polski
Światowe Dni Młodzieży to nie tylko wielkie wydarzenie o charakterze religijnym, ale także doskonała okazja do promocji Polski. Nad Wisłę przybywają bowiem tysiące pielgrzymów z całego świata. O tym, jak wydarzenie może wpłynąć na wizerunek naszego kraju, w Polskim Radiu 24 mówił Robert Stępowski z portalu „MarketingMiejsca.com.pl”.
2016-07-25, 15:53
Posłuchaj
Jak podkreślał w Polskim Radiu 24 Robert Stępowski, takie wydarzenia jak ŚDM mogą pełnić ważną rolę w budowaniu pozytywnego wizerunku kraju. W tym kontekście ekspert przypomniał niedawne Euro 2012. – Wówczas turyści przekonali się, że Polska jest pięknym, rozwiniętym krajem – wskazywał.
W ocenie gościa Polskiego Radia 24, w podobny sposób nasz kraj będą postrzegać uczestnicy Światowych Dni Młodzieży. – Już teraz w wypowiedziach młodych ludzi, którzy przyjechali do Polski, słychać pozytywne komentarze. Takie wydarzenia wzmacniają nasz wizerunek – mówił Robert Stępowski.
Tymczasem, w ostatnim czasie premier Beata Szydło zapowiedziała powstanie Polskiej Fundacji Narodowej. Organizacja ma koordynować działania związane z promocją Polski za granicą. Czy ma ona szanse spełnić pokładane w niej nadzieje? O tym również w rozmowie z Robertem Stępowskim.
Polskie Radio 24/mp