X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Jak osiągnąć sławę?

Ostatnia aktualizacja: 19.06.2017 22:30
Celebryci znani są z tego, że są znani. Czy aby być sławnym, trzeba coś umieć, wiedzieć lub czymś się wyróżniać? Gościem audycji Kwadratura kultury był historyk i publicysta Grzegorz Sieczkowski.
Audio
  • 19.06.17 Grzegorz Sieczkowski: media dają poczucie chwilowej sławy, kiedy ktoś poczuje się rozpoznawalny czuje się dowartościowany.
Zdjęcie ilustracyjne.
Zdjęcie ilustracyjne.Foto: East News/Ciao Hollywood / Splash News

Sława nieodłącznie wiąże się dla wielu ludzi z pieniędzmi. Aby ją zdobyć niektórzy potrafią poświęcić życie. Jak podkreślił gość Moniki Małkowskiej współczesna pogoń za sławą jest również spełnieniem pewnych oczekiwań.

- Media żyją z tego, że wymyślają konkursy, które wyłaniają sławne osoby. Wszystkie programy z tańcami, śpiewami, różne pseudo-dokumentalne nowele czy reality show polegają zaś na sprzedawaniu swojego wizerunku i handlowaniu swoją intymnością - powiedział Grzegorz Sieczkowski.

Zdaniem gościa audycji mieści się to w pojęciu kultury jarmarcznej, jednak jak podkreślił: kiedyś szło się na jarmark, a teraz jarmark przychodzi do nas. - Ludzie zawsze chcieli się zapisać do historii, a obecne czasy tylko im to ułatwiają – dodał publicysta.

Zdarza się też, że sława nie trwa długo lub nie jest taka, o jaką walczyliśmy. - Może to być przestroga dla osób, które biorą udział w różnych konkursach. Czasami sławne stają się bowiem niezamierzone wpadki, a ich twórcom pozostaje tylko tzw. hejt.

Więcej w nagraniu.

Gospodarzem programu była Monika Małkowska.

Polskie Radio 24/kawa

Kwadratura Kultury w Polskim Radiu 24 - wszystkie audycje 

____________________ 

Data emisji: 19.06.2017

Godzina emisji: 22:15