X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Miłosz Lodowski o kulturze: da się na niej znakomicie zarabiać

Ostatnia aktualizacja: 20.09.2020 09:30
- Świat kultury nie musi być obciążeniem budżetowym. Można na nim znakomicie zarabiać i wykorzystywać w promocji - mówił w Polskim Radiu 24 Miłosz Lodowski, dyrektor ds. marketingu i promocji Teatru im. J. Osterwy. Gościem audycji był też Redbad Klynstra-Komarnicki, p.o. dyrektora tego Teatru.
Miłosz Lodowski
Miłosz Lodowski Foto: PR24/AK

Goście PR24 rozmawiali między innymi o Inkubatorze Teatralnym, który ma dostarczać twórcom teatralnym inspiracji pomocnych w tworzeniu, produkcji i dystrybucji projektów w warunkach pandemii, a także po jej zakończeniu.

Projekt skierowany jest do tych twórców, którzy nie mogą odnaleźć się w systemie teatrów publicznych, a także nie chcą funkcjonować w segmencie „komercyjnej rozrywki”.

"Jeden z ciekawszych projektów"

Redbad Klynstra-Komarnicki, p.o. dyrektora Teatru im. J. Osterwy powiedział, że chodzi o miejsce w sieci, gdzie "starsi bracia" w sztuce teatralnej, mogą się dzielić swoim doświadczeniem w zakresie niezależnego teatru. - Do Inkubatora Teatralnego zgłosiło się ponad 600 osób. Toczą się bardzo ciekawe dyskusje - powiedział.

Indianie Ameryka Północna FREE 1200_660.jpg
Lech Majewski: "Dolina Bogów" to zderzenie kultury Indian z obecną cywilizacją

Miłosz Lodowski, dyrektor ds. marketingu i promocji Teatru im. J. Osterwy dodał, że to jeden z najciekawszych projektów okresu około pandemicznego. - Okazało się, wszyscy mają podobne konkluzje, że chcą robić to co do tej pory chowali - podkreślił.

Jak zauważył, okazało się iż wirtualizacja różnych procesów, którą obserwujemy w każdej dziedzinie gospodarki sprawiła, że przyzwyczajamy się do internetu i skupiamy się na tym co chcemy robić. - To wszystko daje efekt taki, że ludzie marnują mniej czasu, choćby na przemieszczania się z punktu A do punktu B, a te zwolnione zasoby, które posiadamy, przekierowujemy na swoje pasje - powiedział Miłosz Lodowski.

Dodał, że kulturą można kreować i otwierać nowe rynki, co jak zauważył, nie jest do końca jasne dla ludzi, którzy otwierają biznesy.

Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.

Posłuchaj
22:13 PR24_MPLS 2020_09_20-08-36-12.mp3 Redbad Klynstra-Komarnicki i Miłosz Lodowski o Inkubatorze Teatralnym ("Rozmowa kulturalna")

Audycja: "Rozmowa kulturalna"

Prowadząca: red. Magdalena Piejko

Goście: Redbad Klynstra-Komarnicki (p.o. dyrektora Teatru im. J. Osterwy) i Miłosz Lodowski (dyrektor ds. marketingu i promocji Teatru im. J. Osterwy)

Data emisji: 20.09.2020

Godzina:  08.36

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Pokazujemy zbiory z własnej kolekcji" Prof. Szczerski o nowej wystawie w MNK

Ostatnia aktualizacja: 26.07.2020 09:30
- Konserwacji należało poddać plakaty polskie, często bardzo duże, ale też te bolszewickie, które pokazujemy po raz pierwszy - tak o wystawie "1920. Cud Wisły" mówił w Polskim Radiu 24 prof. Andrzej Szczerski, dyrektor Muzeum Narodowego w Krakowie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Ponad 100 zgłoszeń spoza Polski". Wojciech Kolarski o Narodowym Czytaniu

Ostatnia aktualizacja: 05.09.2020 09:00
- Tegoroczne Narodowe Czytanie będzie się różnić od poprzednich edycji tym, że w tym roku z powodu pandemii zachowane są szczególne środki ostrożności - mówił w Polskim Radiu 24 Wojciech Kolarski z Kancelarii Prezydenta RP.
rozwiń zwiń