Fiskus nie lubi polskiego cydru

Cydr zdobywa sklepowe półki. Sprzedaż mogłaby rosnąć jeszcze szybciej, gdyby nie zakaz reklamy.

2014-01-29, 08:59

Fiskus nie lubi polskiego cydru
. Foto: Glowimages.com

Posłuchaj

Dlaczego cydr jest dyskryminowany przez fiskusa pyta Leszek Wiwała prezes Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy./Justyna Golonko, Polskie Radio/
+
Dodaj do playlisty

- To jest prawdziwy hit ostatniego roku - mówią przedstawiciele branży spirytusowej. Niebawem ten lekki alkohol z jabłek może zdobyć 5 proc. polskiego rynku wyrobów winiarskich.

- Wynik byłby jeszcze lepszy, gdyby nie przepisy dyskryminujące producentów cydru mówi Leszek Wiwała prezes Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.

Kolejne ograniczenie to zakaz reklamy.

W ubiegłym roku konsumpcja cydru w Polsce wzrosła o ponad 100%. W tym roku taką dynamikę - zdaniem przedstawicieli branży też uda się utrzymać.

REKLAMA

Statystyczny Polak wypija rocznie 98 litrów piwa i 30 MILILITRÓW cydru.

Krzysztof Rzyman/Justyna Golonko

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej