PepsiCo Polska. Nie tylko zysk jest ważny

Czy globalne problemy wpływają na działalność na polskim rynku firmy Pepsico? Jaka jest odpowiedzialność takiego giganta za środowisko? O tym m.in. Arkadiusz Ekiert na antenie radiowej Trójki rozmawiał z Michałem Jaszczykiem, prezesem PepsiCo Polska.

2018-09-12, 21:21

PepsiCo Polska. Nie tylko zysk jest ważny
Szef PepsiCo Polska zapewnia, że ponad 90 proc. materiałów używanych przez firmę - głównie do produkcji napojów i przekąsek - nadaje się do ponownego użycia.Foto: Pixabay

Posłuchaj

Arkadiusz Ekiert na antenie radiowej Trójki rozmawiał z Michałem Jaszczykiem, prezesem PepsiCo Polska.
+
Dodaj do playlisty

Jak powiedział rozmówca - każdy rynek posiada własną specyfikę, ale PepsiCo Polska w Polsce czuje się firmą polską.

Ważny recykling

Gość podkreślił, że jednym z priorytetów firmy jest działanie ze świadomością celów i nie chodzi tu wyłącznie o zysk, ale też sposób w jaki się go osiąga.

Zaznaczył, iż bardzo ważna jest w tym wypadku sprawa recyklingu i poinformował, że już dziś ponad 90 proc. materiałów używanych przez firmę głównie do produkcji napojów i przekąsek nadaje się do ponownego zużycia.

Dodał, że do 2025 roku firma jako cel postawiła sobie, iż 45 proc. używanych przez nią materiałów będzie pochodziło z recyklingu, bo ma świadomość oddziaływania na środowisko i konsumentów.

REKLAMA

Mniej cukru i soli

Jak zauważył - konsumenci coraz bardziej patrzą w stronę przekąsek prozdrowotnych, dlatego PepsiCo konsekwentnie obniża zawartość cukru i soli w swoich produktach.

Arkadiusz Ekiert, ak, NRG

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej