Polskie firmy idą w świat. Potrzebują wsparcia
Ponad cztery tysiące polskich firm weźmie udział w PAIH EXPO - Pierwszym Forum Wsparcia Polskiego Biznesu za Granicą. Wydarzenie na PGE Narodowym zorganizowała Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
2018-10-24, 11:40
Posłuchaj
Polska Agencja Inwestycji i Handlu chce by udział w PAIH EXPO był dla wielu polskich przedsiębiorców bodźcem do wyjścia w świat. Podczas wydarzenia na Stadionie Narodowym Agencja zaprezentuje bogatą ofertę wsparcia polskich firm w ich międzynarodowej aktywności.
Podzielić się wiedzą
"Zależy nam na tym, aby dać polskim firmom niezbędną wiedzę, która pozwoli im swobodnie poruszać się po światowych rynkach i zredukować ryzyko wejścia na nie" - mówił w radiowej Jedynce Tomasz Pisula, prezes PAIH.
Do dyspozycji polskich firm organizatorzy oddadzą 12 pawilonów geograficznych, gdzie przez cały dzień będą trwały warsztaty. Poprowadzi je 54 ekspertów z zagranicznych biur handlowych PAIH.
Prezes Pisula podkreślił, że agencja stara się zachęcić polskich eksporterów do inwestowania i zdobywania rynków pozaeuropejskich.
REKLAMA
Nagrody dla rozwijających biznes za granicą
Forum Wsparcia Polskiego Biznesu za Granicą zainaugurowała gala wręczenia nagród polskim firmom, które z powodzeniem inwestują za granicą. Laureatami konkursu zostało 13 polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.
Wśród nagrodzonych firm jest Feerum SA.
"Produkujemy kompleksowe zespoły suszarniczo-magazynowe oparte na innowacyjnych rozwiązaniach własnego Centrum Badawczo-Rozwojowego - powiedział Daniel Janusz, prezes firmy.
Organizatorzy konkursu podkreślają, że laureaci oraz nominowani są przykładem dla małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swój biznes poza krajem.
REKLAMA
Wymiana doświadczeń
Polska Agencja Inwestycji i Handlu przygotowała dla uczestników Forum pawilon inwestycyjny. Przedsiębiorcy będą mogli spotkać się w nim z inwestorami, którzy wybrali Polskę jako centrum rozwoju biznesu.
Forum Wsparcia Polskiego Biznesu za Granicą - PAIH zorganizowała wspólnie z PKO Bankiem Polskim, PGE Polską Grupą Energetyczną oraz Bankiem Gospodarstwa Krajowego.
Polskie Radio jest patronem wydarzenia na Stadionie Narodowym.
Tomasz Matusiak, ak, NRG
REKLAMA
REKLAMA