X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Zapłacę, jak mi zapłacą. Kto najczęściej opóźnia płatności

Ostatnia aktualizacja: 01.02.2019 08:50
To nie nowa i nieznana firma, ale wieloletni partner biznesowy najbardziej zawodzi swoich dostawców - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitora wśród małych i średnich firm.
Audio
  • Nieopłacanie faktur w terminie jest zmorą - zwłaszcza - mniejszych polskich firm. Więcej na ten temat w audycji w radiowej Jedynce przygotowanej przez Tomasza Matusiaka.
Nieopłacanie faktur w terminie stało się już nawykiem polskich przedsiębiorców.
Nieopłacanie faktur w terminie stało się już nawykiem polskich przedsiębiorców.Foto: Syda Productions/ Shutterstock

- Przedsiębiorcy informują, że firmami najczęściej opóźniającymi płatności są ich stali klienci - mówiła w radiowej Jedyne Diana Borowiecka z Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor.

Nie płacą na czas

- Nowi kontrahenci są zazwyczaj sprawdzani bardziej skrupulatnie, jednak i tutaj zauważamy problemy z płaceniem na czas - dodała.

- Nieopłacanie faktur w terminie stało się pewnym nawykiem polskich przedsiębiorców - skomentował Jarema Piekutowski z Nowej Konfederacji.

- W branży budowlanej słyszy się często stwierdzenie "zapłacę, jak mi zapłacą - powiedział Paweł Bies przedsiębiorca budowlany.

Ograniczone zaufanie

Badanie pokazuje, że przedsiębiorcy coraz częściej zdają sobie sprawę, że współpraca oparta na zaufaniu ze znanymi już sobie firmami wcale nie gwarantuje wpływu na konto na czas.

 Tomasz Matusiak. ak, NRG

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Przez zatory płatnicze firmy nie inwestują. Przede wszystkim chcą odzyskać swoje należności

Ostatnia aktualizacja: 17.03.2017 20:45
Zatory płatnicze to coraz większy i kosztowniejszy problem. Ponad 7 na 10 firm nie płaci kontrahentom, ponieważ nie dostaje pieniędzy od swoich klientów. Prawie 8 na 10 firm próbuje na własną rękę rozwiązać problem nieterminowych płatności.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Połowa przedsiębiorców nie ma awaryjnych planów działania w przypadku, gdy klient nie płaci

Ostatnia aktualizacja: 09.01.2018 13:19
Prawie połowa polskich firm nie sprawdza kontrahentów przed zawarciem transakcji. 41 proc. nie chce współpracować z dłużnikami, a 45 proc. gotowa jest im cokolwiek sprzedać wyłącznie za gotówkę.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Mikrofirmy przyjmują wszystkie zlecenia. Nawet te, za które nie dostaną pieniędzy

Ostatnia aktualizacja: 15.05.2018 10:56
Mikrofirmy nie weryfikują klientów, bo cieszą się z każdego zlecenia tak mocno, że nie zastanawiają się, czy w ogóle otrzymają za nie pieniądze. Małe firmy też nie sprawdzają, ale tłumaczą się niewielką liczbą pracowników. Jednocześnie jedne i drugie skarżą się, że zatory płatnicze to dla nich olbrzymi problem – wynika z badania „Biznesowy savoir-vivre” przeprowadzonego na zlecenie Krajowego Rejestru Długów i Rzetelnej Firmy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Badanie: małe firmy narzekają głównie na skomplikowane i zmienne prawo

Ostatnia aktualizacja: 22.01.2019 09:16
 Niestabilne i skomplikowane prawo jest największą bolączką sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - wynika z badań firmy D.A.S.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Raport KRD. Firmy poligraficzne mają ponad 33 miliony złotych długu

Ostatnia aktualizacja: 25.01.2019 10:04
Zadłużenie firm poligraficznych działających w Polsce przekracza obecnie 33,4 mln zł i w ciągu ostatnich siedmiu lat wzrosło niemal czterokrotnie - wyliczył Krajowy Rejestr Długów BIG. Najwięcej pieniędzy, ponad 1 mln zł, ma do oddania przedsiębiorstwo z Dolnego Śląska.
rozwiń zwiń