Odświeżacze powietrza hitem na Euro 2012

Dane dotyczące liczby firm, które wykupiły licencje na używanie logo EURO 2012 nie są jeszcze znane. Eksperci uważają jednak, że z roku na rok coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na inwestycję tego typu.

2012-06-04, 08:56

Odświeżacze powietrza hitem na Euro 2012
Kijów, przygotowania do Euro 2012. Foto: źr. pl.uefa.com/uefaeuro/photos

Posłuchaj

Mirosław Oczkoś ze Szkoły Głównej Handlowej (IAR)
+
Dodaj do playlisty

Mirosław Oczkoś ze Szkoły Głównej Handlowej przyznaje, że firmy zdają sobie sprawę z tego, że przy okazji mistrzostw można zarobić. Ta impreza piłkarska wywołuje emocje u ludzi, dlatego sprzedaż produktów rośnie. Nie bez znaczenia jest tutaj masowy charakter dyscypliny sportowej jaką jest piłka nożna.

Maciej Leszewski pracuje w firmie, która produkuje zapachy samochodowe z logiem EURO 2012. Jest zdania, że w przypadku jego przedsiębiorstwa wykupienie licencji opłacało się. Marketing nie był potrzebny, a udało się dotrzeć z produktem do wszystkich kanałów sprzedaży
Polacy twierdzą, że logo mistrzostw nie robi na nich większego znaczenia. To co zamierzają kupować przed EURO 2012, to przede wszystkim gadżety niezbędne każdemu kibicowi polskiej reprezentacji:
Decyzje o przyznaniu licencji na używanie logo mistrzostw zapadała w centrali UEFA w Szwajcarii. Cena była ustalana w zależności od kategorii produktowej. Licencję przedsiębiorcy otrzymali do końca roku.
Więcej o Euro 2012

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej