PZU zachęca do korzystania z aplikacji internetowych

2020-03-14, 12:30

PZU zachęca do korzystania z aplikacji internetowych
Zdjęcie ilustracyjne.Foto: Materiały prasowe

Usługi PZU są dostępne – za pośrednictwem serwisu internetowego i aplikacji mobilnej mojePZU, formularza na stronie pzu.pl i infolinii. Ubezpieczyciel zwiększył też przepustowość serwisu mojePZU, aby mogło z niego korzystać jednocześnie więcej osób.

– Zdrowie jest najważniejsze. Dlatego zależy nam, by zapewnić klientom możliwość załatwienia jak największej liczby spraw bez konieczności wychodzenia z domu i odwiedzania naszych placówek. Dzięki temu unikną podróżowania komunikacją miejską i innych sytuacji, które mogłyby ich narażać na kontakt z zarażonymi osobami – podkreśla prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła.

Powiązany Artykuł

Szefowa PZU Życie Aleksandra Agatowska przypomina, że klientom służy pomocą również infolinia 801 102 102, gdzie mogą np. zgłosić szkodę, wezwać pomoc drogową, zawrzeć albo przedłużyć niektóre polisy. W razie potrzeby przekazania PZU dokumentów, mogą je dostarczać, wysyłając pod adres kontakt@pzu.pl. Porady medyczne są dostępne pod numerem telefonu PZU Zdrowie 801 405 905. W wielu przypadkach lekarz może wydać diagnozę, konsultując się z pacjentem telefonicznie bądź poprzez połączenie wideo.

Powiązany Artykuł

prezes pzu 663.jpg
Duże zmiany w kierownictwie PZU. Paweł Surówka złożył rezygnację

Powiązany Artykuł

pzu 1200.jpg
Rekordowe zyski PZU za ubiegły rok

Nowością jest wprowadzenie możliwości telefonicznego zawierania umów o zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi. Pracodawcy zatrudniający od 50 do 249 osób muszą je podpisać do 24 kwietnia. Aby im ułatwić zadanie, PZU – oprócz serwisu ppk.pzu.pl – uruchomił dodatkowo specjalną linię telefoniczną 22 640 06 22.

PolskieRadio24.pl/IAR/PAP/DoS/akg

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej