Prezes PKP Intercity: zwracamy 100 proc. ceny biletu
- Podejmujemy wszystkie działania jako przewoźnik, żeby zadbać o pasażerów - mówił w popołudniowym magazynie gospodarczym radiowej Jedynki, Janusz Malinowski, prezes PKP Intercity.
2014-01-22, 10:07
Posłuchaj
We wtorek, o więcej niż godzinę opóźnione były 33 pociągi należące do spółki.
Pasażerowie odzyskają pieniądze
Janusz Malinowski podkreślał na naszej antenie, że pasażerowie mogą za poniedziałkowe i wtorkowe opóźnione przejazdy domagać się wyższych odszkodowań. Zgodnie z prawem przysługuje zwrot wysokości 50-proc. ceny biletu. PKP Intercity gwarantuje zwrot 100 proc. kosztów transportu.
Sytuacja jest nadal trudna
- Tymczasem 20 pociągów należących do spółki PKP Energetyka skuwa lód z trakcji. Dawno nie zaangażowano tak dużych środków - mówi Janusz Malinowski. Powołano również sztab kryzysowy.
Pendolino poradzi sobie zimą?
A w grudniu tego roku do eksploatacji wprowadzone zostaną nowe składy Pendolino. Czy poradzą sobie w zimowej aurze? Prezes PKP Intercity nie ma co do tego wątpliwości. Zapowiada jednak, że wprowadzenie nowoczesnych składów to nie jedyna rewolucja na polskiej kolei.
REKLAMA
Więcej o zmianach na kolei oraz o wynikach finansowych PKP Intercity dowiesz się słuchając całej rozmowy z Januszem Malinowskim.
Krzysztof Rzyman, abo
REKLAMA