Reklamodawcy chcą mniej irytować w internecie
Reklamodawcy poszukują mniej irytujących i bardziej efektywnych form promocji w sieci - informuje "Puls Biznesu".
2014-09-23, 09:42
Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce szacowana jest na 2,5 mld zł, i rośnie. A wraz z nią - poziom irytacji reklamami wśród użytkowników internetu.
- Internet przypomina dziś gigantyczny bazar, sprzedawcy próbują zachęcić nas do kupna produktów, którymi nie jesteśmy zainteresowani, i robią to w dodatku w bardzo nachalny sposób - przyznaje Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.
Dotarcie do grupy docelowej
Marketerzy skłaniają się więc w kierunku takich form reklamowych, które umożliwiają dotarcie do grupy docelowej rzeczywiście zainteresowanej daną usługą czy produktem. Coraz częściej stosują tzw. reklamę osobistą, opartą na analizie potrzeb klientów.
PAP, awi
REKLAMA