Reklamodawcy chcą mniej irytować w internecie
Reklamodawcy poszukują mniej irytujących i bardziej efektywnych form promocji w sieci - informuje "Puls Biznesu".
2014-09-23, 09:42
Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce szacowana jest na 2,5 mld zł, i rośnie. A wraz z nią - poziom irytacji reklamami wśród użytkowników internetu.
- Internet przypomina dziś gigantyczny bazar, sprzedawcy próbują zachęcić nas do kupna produktów, którymi nie jesteśmy zainteresowani, i robią to w dodatku w bardzo nachalny sposób - przyznaje Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.
Dotarcie do grupy docelowej
Marketerzy skłaniają się więc w kierunku takich form reklamowych, które umożliwiają dotarcie do grupy docelowej rzeczywiście zainteresowanej daną usługą czy produktem. Coraz częściej stosują tzw. reklamę osobistą, opartą na analizie potrzeb klientów.
PAP, awi
REKLAMA
Najnowsze
-110min