Polacy ruszyli do sklepów po krajowe jabłka

Doskonałe efekty daje promocja w ramach akcji "Jem bo polskie". W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa - czytamy w "Rzeczpospolitej".

2014-12-02, 07:55

Polacy ruszyli do sklepów po krajowe jabłka
Wyeksportowane do Indii jabłka nie przetrwały trudów podróży.Foto: Glow Images/East News

To rezultat działań największych sieci handlowych w Polsce, skupionych w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, które postanowiły wspólnie zareagować na problem nadpodaży jabłek, jaki pojawił się po wprowadzeniu embarga na ich import do Rosji.

Kampania "Jem bo polskie" została zaplanowana do końca 2014 r., ale jest możliwe, że zostanie przedłużona.

PAP, abo

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej