Polska reklama towarem eksportowym

W Warszawie rozpoczynają się dziś 11 Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii "Rema Days Warsaw". Są to największe targi branży reklamowej w Europie Środkowej.

2015-02-04, 11:35

Polska reklama towarem eksportowym
Targi RemaDays 2014. Foto: materiały prasowe, remadays

Posłuchaj

Rynek reklamy w Polsce i jego znaczenie dla gospodarki w Porannych rozmaitościach radiowej Jedynki mówi Sebastian Ząbek, przedstawiciel organizatorów targów Rema Days Warsaw (Halina Uszyńska, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia)
+
Dodaj do playlisty

Spotka się na nich ponad pięciuset siedemdziesięciu wystawców i piętnaście  tysięcy praktyków branży.  Sebastian Ząbek, przedstawiciel organizatorów targów, uważa, że polski rynek reklamy ma przed sobą dobre perspektywy.

Nasz rynek reklamy cały czas rozwija się

- Nasze firmy są mocno aktywne, podążają za najnowszymi trendami. Nawet w wielu aspektach wyprzedzamy sąsiadów. Wynika to z faktu, że jesteśmy młodym rynkiem, ale także w branży pracują znakomici młodzi ludzie, którzy swoją pasję, kreatywność przekuwają w nowe powstające agencje reklamowe. Tworzę on design, logotypy, kampanie marketingowe – mówi gość.

Reklama towarem eksportowym

Zdaniem Sebastiana Ząbka polskie firmy reklamowe  coraz skuteczniej rywalizują z firmami zagranicznymi. - Zauważyliśmy, że w tym roku w Niemczech w Dusseldorfie, w którym targi reklamy odbywają się już od 52 lat, polskie firmy to była trzecie siła. Firmy reklamowe zaczynają eksportować, wychodzić ze swoją wiedzą, ze swoimi technologiami i pomysłami poza kraj. Do Stanów Zjednoczonych nam jeszcze dużo brakuje, ale w relacji do Europy Zachodniej w niektórych aspektach jesteśmy nawet o krok do przodu – zapewnia rozmówca.

W pierwszym kwartale ubiegłego roku wartość polskiego rynku reklamy oceniono na ponad  3 miliardy 600 milionów złotych.

REKLAMA

Targi "Rema Days",  potrwają do piątku.

Halina Uszyńska, abo

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej