Pomysł na start-up: szkolne bluzy dają zarobić
Amerykańska moda na bluzy z logo szkoły dotarła też do nas. A zarabia na niej startup No Poor For School.
2015-03-30, 18:00
Posłuchaj
Konrad Kaczmarczyk i Rafał Piasecki już w liceum założyli biznes w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.
– Zaczęło się od godzin spędzonych przy laptopie, szukaliśmy dostawców, podwykonawców – wspomina Konrad Kaczmarczyk. A jego wspólnik dodaje, że obaj poznali się w firmie zajmującej się sprzedażą, gdzie nauczyli się, jak sprzedawać własny projekt.
– Pomysł zaczerpnęliśmy właśnie z amerykańskich college'ów. Staramy się go rozwijać na polskim rynku, a w przyszłości może i gdzieś dalej – mówi Rafał Piasecki. Startup wykorzystuje też lukę po nielubianych przez uczniów mundurkach.
- Na początku było o tyle trudniej, że było nas dwóch – mówi Kaczmarczyk - Teraz mamy ośmioosobowy zespół i obroty, po dwóch i pół roku pracy, w wysokości około 80 tys. złotych miesięcznie.
REKLAMA
Czy liceum to dobry czas, by zaczynać własny biznes? Tak, bo jest to najlepszy okres na rozwijanie swoich pomysłów i próbowanie różnych rzeczy, później nie będzie na to czasu, a startup to firma, która jak zbankrutuje, to nic się nie stanie.
Karolina Mózgowiec
REKLAMA
REKLAMA