Produkty i usługi przyjazne ludziom

Projektowanie doświadczeń to – w największym skrócie – odpowiedź na pytanie jak tworzyć produkty i usługi, które są przyjazne ludziom.

2015-04-08, 22:17

Produkty i usługi przyjazne ludziom
Projektowanie doświadczeń to – w największym skrócie – odpowiedź na pytanie jak tworzyć produkty i usługi, które są przyjazne ludziom. Foto: Pixabay

Posłuchaj

Projektowanie doświadczeń to – w największym skrócie – odpowiedź na pytanie jak tworzyć produkty i usługi, które są przyjazne ludziom. O przykładach mówi Wiesław Kotecki z firmy Uselab, współorganizator konferencji UX Poland./Karolina Mózgowiec /Naczelna Redakcja Gospodarcza PR SA/.
+
Dodaj do playlisty

A przejawia się to w każdej dziedzinie naszego życia, od zakupów po parkowanie samochodu. Specjaliści z tej branży od 20 do 23 kwietnia będą gościć w Warszawie na największej w europie centralnej tego typu konferencji – UX Poland.

Przykłady zastosowania projektowania doświadczeń wymienia Wiesław Kotecki z firmy Uselab, współorganizator konferencji UX Poland.

Konferencja będzie szansą, przede wszystkim dla firm, na zapoznanie się z tym, jak projektować doświadczenia.

Podczas pięciu poprzednich edycji na konferencji spotkało się blisko 1,5 tysiąca uczestników, a wykłady poprowadziło ponad 120 prelegentów z 13 krajów. ​

Karolina Mózgowiec

/

 

Polecane

Wróć do strony głównej