Produkty i usługi przyjazne ludziom
Projektowanie doświadczeń to – w największym skrócie – odpowiedź na pytanie jak tworzyć produkty i usługi, które są przyjazne ludziom.
2015-04-08, 22:17
Posłuchaj
Projektowanie doświadczeń to – w największym skrócie – odpowiedź na pytanie jak tworzyć produkty i usługi, które są przyjazne ludziom. O przykładach mówi Wiesław Kotecki z firmy Uselab, współorganizator konferencji UX Poland./Karolina Mózgowiec /Naczelna Redakcja Gospodarcza PR SA/.
Dodaj do playlisty
A przejawia się to w każdej dziedzinie naszego życia, od zakupów po parkowanie samochodu. Specjaliści z tej branży od 20 do 23 kwietnia będą gościć w Warszawie na największej w europie centralnej tego typu konferencji – UX Poland.
Przykłady zastosowania projektowania doświadczeń wymienia Wiesław Kotecki z firmy Uselab, współorganizator konferencji UX Poland.
Konferencja będzie szansą, przede wszystkim dla firm, na zapoznanie się z tym, jak projektować doświadczenia.
Podczas pięciu poprzednich edycji na konferencji spotkało się blisko 1,5 tysiąca uczestników, a wykłady poprowadziło ponad 120 prelegentów z 13 krajów.
Karolina Mózgowiec