Polacy kupują z głową i znajdują nowe sposoby na oszczędzanie
Okazuje się, że podczas zakupów zachowujemy dużo rozsądku. Polacy kupują z głową i znajdują nowe sposoby na oszczędzanie - pisze "Gazeta Polska Codziennie", powołując się na wyniki badania zrealizowanego na zlecenie serwisu Refunder.pl.
2016-08-29, 07:30
Z badania "Sprytne zakupy Polaków 2016" wynika, że Polacy to bez wątpienia "smart shopperzy". Szukają sposobów, by jak najwięcej zaoszczędzić na zakupach, nabywając produkty jednocześnie tanie i dobrej jakości.
Klienci najczęściej kierują się ceną
Klienci najczęściej kierują się ceną (72 proc. badanych), ale także jakością (60 proc.). Dla blisko jednaj trzeciej Polaków ważna jest marka produktu, a ponad 26 proc. kupuje produkty, do których są przyzwyczajeni.
Z raportu wynika także, że ponad trzy czwarte osób wyszukuje okazji, promocji i rabatów. A 80 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych.
PAP, awi
REKLAMA