Polska ma szansę stać się potentatem w dziedzinie kulturotechu

Polskie produkty sprzedawane za granicę powinny łączyć w sobie kulturę z technologią - pisze "Puls Biznesu". Przy sprzedaży niemal każdego towaru coraz bardziej liczą się wartości dodane, czyli na przykład emocje, jakie są związane z daną usługą lub przedmiotem.

2017-01-31, 08:07

Polska ma szansę stać się potentatem w dziedzinie kulturotechu
"Wiedźmin" stał się wizytówką Polski. Foto: BANDAI NAMCO Entertainment Europe/commons.wikimedia.org/ccseaerch

Polska ma szansę, aby stać się potentatem w dziedzinie kulturotechu, który stanowi połączenie danego produktu z jego aurą kulturową - czytamy w "Pulsie Biznesu". Największym nośnikiem tego zjawiska są między innymi branże technologii cyfrowych, nanotechnologii oraz robotyki, lecz również popkultury i rozrywki.

Przykładem jest "Wiedźmin"

Przykładem jaki przytacza "Puls Biznesu" jest "Wiedźmin", który stał się wizytówką Polski, wykraczając daleko poza grę komputerową. Stał się symbolem naszego kraju w dziedzinie kulturotechu. W wykonaniu skoku technologicznego, który jednocześnie budowałby na świecie narodowy mit powinno także wziąć udział państwo. Więcej na ten temat - w "Pulsie Biznesu".

IAR, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej