LINK4 z nominacją do nagrody Effie Awards 2017
Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” dostała nominację do prestiżowej nagrody Effie Awards. Wyróżniono ją za najbardziej efektywną kampanię marketingową.
2017-10-04, 14:53
– Dla nas szczególnie ważne jest to, że nagrodę w tym konkursie przyznają najwięksi specjaliści w branży – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4.
W jury konkursu Effie Awards zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej i twórcy reklam oraz dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Wybierają kampanie marek, które poprzez wyróżniające się na rynku, efektowne reklamy osiągają wysokie wyniki biznesowe. – Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą ubezpieczeniową w Polsce. Gdy zaczynałam pracę w marketingu LINK4, przypis wynosił 500 milionów złotych. W ciągu półtora roku zwiększyliśmy przypis aż do miliarda – mówi Patrycja Kotecka.
REKLAMA
Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 219 prac. LINK4 będzie walczył o wyróżnienie dla kampanii ubezpieczenia komunikacyjnego.
W reklamie „Pierwszy dzwon” została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”.
REKLAMA
Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do melodii znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam.
Już w zeszłym roku reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. – Mam nadzieję, że pójdziemy za ciosem – trzyma kciuki Patrycja Kotecka.
REKLAMA
Czy ma rację – okaże się 23 października podczas uroczystej gali w Operze Narodowej w Warszawie.
Komunikat prasowy, jk
REKLAMA