"Puls Biznesu": Warszawa reklamuje się za miliony

2018-05-10, 09:39

"Puls Biznesu": Warszawa reklamuje się za miliony
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: Shutterstock

W ubiegłym roku samorządy wydały na promocję rekordowe kwoty. Przed wyborami niektóre, tak jak stolica, jeszcze je podwoją - pisze czwartkowy "Puls Biznesu".

W 2017 roku samorządy wydały na promocję rekordowe 719 milionów złotych, o 53 miliony więcej niż rok wcześniej. Najwięcej, bo prawie 24 miliony złotych, na ten cel przeznaczyła stolica. Z planów budżetowych na ten rok wynika, że miasto chce zwiększyć wydatki na promocję do 52,2 miliona złotych. To więcej, niż kiedykolwiek wydało jakiekolwiek polskie miasto na cele marketingowe, ale stanowi ok. 1 proc. kwoty, jaką podatnicy zostawią w lokalnym budżecie.

Większość dużych miast zaplanowało w tym roku cięcia wydatków na promocję. Oprócz Warszawy, chcą je zwiększyć m.in. Toruń, Szczecin, Poznań, Kielce, Katowice i Białystok.

Więcej - w "Pulsie Biznesu".

Naczelna Redakcja Gospodarcza, Puls Biznesu, md

Polecane

Wróć do strony głównej