X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

PGNiG się zmienia. W Łodzi powstało nowoczesne biuro obsługi klienta

Ostatnia aktualizacja: 13.11.2019 13:49
Klienci PGNiG mogą już korzystać ze wsparcia doradców w największym w kraju, nowoczesnym biurze obsługi. Otwarcie nowej placówki  jest kolejnym etapem trwającej kompleksowej modernizacji BOK. Do tej pory w całym kraju odnowiono ponad 40 tego typu punktów.
Nowe biuro w Łodzi
Nowe biuro w ŁodziFoto: PAP/Grzegorz Michałowski
  • PGNiG modernizuje swoje biura obsługi
  • W Łodzi otworzono największą tego typu placówkę w Polsce
  • Klienci mogą skorzystać z pomocy doradców i szybko załatwić swoje sprawy

Znajdujące się w jednym z biurowców w pobliżu dworca Łódź-Fabryczna biuro wyposażono w 18 stanowisk do obsługi klientów, a także inne urządzenia, takie jak: kolejkomat, infokioski, stanowisko szybkiej obsługi, kącik TV dla najmłodszych, a także elementy przypominające historię firmy.

Obsługa 2.0, czyli nowoczesność i spójność

Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha wyjaśnił, że otwarcie nowego biura w Łodzi jest kolejnym etapem realizowanego przez spółkę od 2018 r. programu kompleksowej modernizacji "BOK 2.0". Do tej pory w całym kraju gruntownie odnowiono lub otworzono w nowych lokalizacjach, w tym także w centrach handlowych, 43 tego typu placówki. Do końca roku gazowa spółka planuje mieć ich 48, do końca 2020 r. – 78, a cały projekt ma zakończyć się w 2021 roku.


pgnign 1200.jpg
"Rachunek wdzięczności" od PGNiG. Kombatanci ze wsparciem przy płaceniu rachunków

Wcześniej - jak wskazywał Henryk Mucha – BOK-i PGNiG nie miały zunifikowanego standardu oraz spójnej wizualizacji i często były miejscami, w których pracownicy oraz klienci nie czuli się dobrze.

- Będziemy się w dalszym ciągu zmieniać, ponieważ mamy jeden cel. W sytuacji, w której rynek gazu w Polsce ulegnie liberalizacji, a to nastąpi, będziemy na ten moment - a nawet już jesteśmy – świetnie przygotowani – zapewnił.

Dodał, że spółka inwestuje także w rozwój zdalnych narzędzi do kontaktu z klientem. To m.in. bezpłatna aplikacja mobilna, elektroniczna faktura oraz elektroniczne biuro obsługi klienta (eBOK). W tym roku PGNiG Obrót Detaliczny jako pierwsza firma w Europie umożliwiła podpisanie lub przepisanie umowy gazowej bez wychodzenia z domu.

PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. jest liderem sprzedaży na rynku gazu ziemnego w Polsce. Obsługuje blisko 7 mln klientów, posiada 132 biura obsługi klienta, w których zatrudnia 625 konsultantów.

PolskieRadio24.pl, PAP, PGNiG, md

Zobacz więcej na temat: PGNiG energetyka
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

PGNiG potwierdza: nowe złoże ropy i gazu odkryte. Sukces spółki

Ostatnia aktualizacja: 16.10.2019 10:05
To już oficjalne - spółce-córce PGNiG udało się odkryć nowe złoże gazu i ropy naftowej w Norwegii. Według wstępnych wyliczeń zasoby wydobywalne węglowodorów w złożu Shrek mieszczą się w przedziale między ok. 19 a 38 mln boe (baryłek ekwiwalentu ropy naftowej), co potwierdził Norweski Dyrektoriat Naftowy - podaje spółka w komunikacie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

PGNiG wspiera rozwój fotowoltaiki. Spółka ma ofertę dla firm

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2019 12:54
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny - spółka córka PGNiG - przedstawiło ofertę na panele słoneczne dla przedsiębiorstw.
rozwiń zwiń