Nie jesteśmy zadowoleni z warunków pobytu? Nieudany odpoczynek można reklamować

Jeżeli stok był dalej niż zapewniał organizator, można żądać rekompensaty. Obniżka ceny należy się za cały okres, kiedy biuro nie wywiązało się z umowy - przypomina piątkowa "Rzeczpospolita".

2019-12-27, 08:01

Nie jesteśmy zadowoleni z warunków pobytu? Nieudany odpoczynek można reklamować
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: Alexander Rochau/Shutterstock.com
  • Niezgodne z umową warunki wypoczynku można reklamować - przypomina "Rzeczpospolita".
  • Klienci mogą domagać się np. obniżki ceny
  • Roszczenia przedawniają się po trzech latach

Gazeta radzi, że jeśli w trakcie imprezy klient stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy, powinien od razu zawiadomić o tym biuro podróży.

- Informacje o sposobie zgłaszania nieprawidłowości i procedurach rozpatrywania skarg powinny znaleźć się w umowie z organizatorem - podkreśla dziennik.


Powiązany Artykuł

beach.jpg
Nieudane wakacje do reklamacji

Reklamować można wiele rzeczy

- Jeżeli np. na stok trzeba dojeżdżać dłużej niż zapewniał organizator imprezy, a łazienka jest w korytarzu zamiast w pokoju, będzie można reklamować wycieczkę - podkreśla, zaznaczając, że niezadowolony turysta może domagać się odszkodowania także po powrocie z wycieczki.

Roszczenia turystów przedawniają się dopiero po trzech latach - zaznacza "Rz" w piątkowym materiale.

REKLAMA

Więcej - w "Rzeczpospolitej".

PolskieRadio24.pl, PAP, Rzeczpospolita, md

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej