Alior Bank ma nowy "pomysł na siebie". Chce być bliżej klienta i rozwijać usługi mobilne
Niegdyś "Cyfrowy buntownik", teraz "Więcej niż bank" - to hasło Alior Banku, zawarte w nowej strategii na nadchodzące lata. - Naszym celem jest świadczenie czegoś więcej niż tylko usług finansowych, a przede wszystkim - ułatwianie życia naszym klientom - mówił w radiowej Jedynce wiceprezes Aliora Marcin Jaszczuk.
2020-03-02, 12:59
Posłuchaj
Gość Jedynki zapowiedział, że bank będzie aktywnie rozwijał m.in. swoją aplikację mobilną. Podkreślił, że w dzisiejszym świecie klient oczekuje od niej czegoś więcej niż łatwego dostępu do rachunku bankowego czy szybkiej realizacji przelewów. Dlatego Alior chce wzbogacić swoją aplikację o nowe funkcje, współpracując z zewnętrznymi firmami. Chodzi o to, by klient mógł wygodnie, za pomocą kilku kliknięć, załatwić wiele spraw.
- Klient, wykorzystując naszą aplikację mobilną, bez wychodzenia z domu będzie mógł na przykład zamówić jedzenie, kupić np. bilet tramwajowy czy zapłacić za parking. Wszystko w jednym, by ułatwić życie naszym klientom - wyjaśniał Marcin Jaszczuk.
Bliżej bieżących potrzeb klienta
Pytany o nową strategię, wiceprezes Aliora wskazywał, że bank chce przede wszystkim zwiększyć liczbę klientów mobilnych.
- Planujemy, że do 2022 roku 1,5 miliona naszych klientów będzie korzystało z aplikacji mobilnej. Dodatkowe 300 tysięcy klientów chcemy pozyskać dzięki wspomnianym nowym funkcjom - mówił. Zaznaczył przy tym, że Alior silnie stawia na personalizację swoich produktów i usług do potrzeb klienta, by lepiej odnaleźć się na rynku.
REKLAMA
- Wszystko co robimy w sferze produktu, technologii, podporządkujemy naszym klientom. W tym widzimy naszą przewagę. Wykorzystujemy też zaawansowaną analitykę, by szybciej odpowiadać na bieżące potrzeby klientów - dodał Marcin Jaszczuk.
Audycję prowadził Błażej Prośniewski.
PolskieRadio24.pl, Jedynka, Błażej Prośniewski, md
REKLAMA