X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Nowa aplikacja

Wszystko w jednym miejscu
x

Nowa aplikacja

x
Gospodarka

Poczta Polska rozwija sieć "Odbioru w Punkcie"

Ostatnia aktualizacja: 22.05.2020 08:17
W kwietniu o 50 proc. wzrosła popularność opcji "Odbiór w Punkcie" – podała Poczta Polska. Niedawno możliwość odbioru zakupów udostępniły też m.in. sklepy Smyk oraz Decathlon. Aktualnie jest w Polsce 12,6 tys. lokalizacji do "Odbioru w Punkcie".
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Poczta Polska

Według Poczty część Polaków już na stałe zacznie korzystać z możliwości zakupów online. Dla operatorów logistycznych, w tym Poczty Polskiej, jest to ogromna szansa na rozpowszechnienie i rozwój nowoczesnych kanałów dostaw, w tym coraz bardziej popularnych odbiorów przesyłek w punktach i automatach Smartbox.

Spółka podała, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku odnotowała już prawie 50 proc. wzrost liczby przesyłek odbieranych w sklepach Żabka, na stacjach Orlen, czy w kioskach Ruchu. Jednocześnie dynamicznie wzrasta popularność odbiorów przesyłek w Smartboxach, które dzięki atrakcyjnym lokalizacjom w wybranych placówkach pocztowych i popularnych sieciach handlowych przyciągają nowych klientów.

sortownia_poczta_polska_4_1200.jpg
Poczta Polska: doręczana korespondencja całkowicie bezpieczna

Trend w eCommerce

Jak ocenił wiceprezes Poczty Polskiej ds. sprzedaży Grzegorz Kurdziel, coraz więcej klientów decyduje się na robienie zakupów w internecie.
– Polacy przechodzą na zakupy online, testują, sprawdzają różne metody dostaw i przekonują się, że sieć punktów odbioru, którą budujemy wraz z sieciami partnerskimi, to jedna z najwygodniejszych opcji odbioru przesyłek. Tym bardziej cieszy nas fakt, że pomimo trudnego dla gospodarki okresu, w ostatnim czasie kolejne duże sklepy internetowe znanych marek udostępniły swoim klientom możliwość odbioru zakupów w naszej sieci – powiedział Grzegorz Kurdziel.

Spółka podała, że odbiory przesyłek z punktów „click&collect” to trend w eCommerce, który rozwija się dynamicznie od kilku lat.

- Sieć punktów Poczty Polskiej jest największą siecią tego typu w Polsce i pozwala na wybór miejsca odbioru przesyłki z ponad 12,6 tys. punktów w ramach jednej metody dostawy. Tylko w kwietniu br. możliwość odbioru zakupów w sieci punktów udostępniły swoim klientom m. in. sklepy Smyk.com oraz Decathlon – czytamy w komunikacie operatora pocztowego.


Grzegorz Kurdziel podkreślił, że obecnie spółka kładzie duży nacisk na rozwój sieci automatów Smartbox, które już niebawem pojawią się w nowych atrakcyjnych lokalizacjach.

Bezdotykowy odbiór przesyłek

Poczta podała, że w ramach nowych rozwiązań związanych z pandemią, wspólnie z partnerami wprowadziła możliwość bezdotykowego odbioru przesyłek. Podczas odbioru przesyłki wystarczy podać sprzedawcy kod odbioru bez konieczności dotykania terminala lub PIN-pada. Sprzedawca sam zarejestruje kod i w przypadku pozytywnej weryfikacji wyda przesyłkę. Bezdotykowy i szybki odbiór przesyłek zwiększa poczucie bezpieczeństwa.


Poczta Polska to największy operator pocztowy w Polsce. Zatrudnia ponad 80 tys. pracowników, posiada sieć ponad 7500 placówek, filii i agencji pocztowych.

PolskieRadio24.pl/IAR/PAP/DoS, md

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Poczta Polska otwiera swoje oddziały w centrach handlowych

Ostatnia aktualizacja: 07.05.2020 14:22
- Większość placówek Poczty Polskiej zlokalizowanych w galeriach handlowych jest ponownie czynna - informuje rzecznik spółki Justyna Siwek. Dodaje, że spośród 200 punktów blisko połowa pracuje już w standardowym czasie pracy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Poczta Polska i Poczta Słowacka emitują znaczek upamiętniający urodziny św. Jana Pawła II

Ostatnia aktualizacja: 13.05.2020 11:30
Poczta Polska wspólnie z Pocztą Słowacką upamiętnia rocznicę urodzin św. Jana Pawła II. Do obiegu 13 maja trafił okolicznościowy znaczek pocztowy upamiętniający rocznicę urodzin Karola Wojtyły. Polska emisja nosi nazwę "100. rocznica urodzin Świętego Jana Pawła II".
rozwiń zwiń