iPady 2 idą jak świeże bułeczki
Analitycy uważają, że w trakcie weekendu Apple mógł sprzedać nawet ok. 1 mln sztuk tabletu nowej wersji.
2011-03-15, 10:50
Według wcześniejszych prognoz, miało to być 350-400 tys. sztuk, informuje Reuters na swojej stronie internetowej.
Best Buy, jedna z największych w USA sieci sklepów ze sprzętem elektronicznym poinformowała, że w niektórych z nich zabrakło iPadów 2 i ich akcesoriów już 10 minut po rozpoczęciu sprzedaży w piątek.
Trip Chowdhry, analityk Global Equities Research uważa, że Apple mógł sprzedać trzykrotnie więcej nowej wersji tabletu przez pierwsze dwa dni niż to miało miejsce w przypadku poprzedniej. Z jego ustaleń wynika, że 60 proc. nabywców iPada 2 ma już poprzednią wersję tabletu. Wszyscy są także właścicielami co najmniej jednego produktu Apple.
Reuters/ab
REKLAMA
REKLAMA