Red Bull zajmie się komórkami i netbookami

2011-07-25, 15:44

Red Bull zajmie się komórkami i netbookami
. Foto: fot. Agnieszka Kamińska

Red Bull podpisał z operatorem telefonii komórkowej P4 (Play) umowę na dystrybucję marki telekomunikacyjnej pod nazwą i logo napoju.

Korzyści maja odnieść obie firmy. Play liczy na większą liczbę klientów, a Red Bull na promocję marki. Marcin Gruszka, rzecznik P4 stwierdził tylko, że obie firmy będą się dzielić kosztami i przychodami. Operator telefoniczny będzie zajmować się telefonami, taryfami, obsługą klienta, sprzedażą i infrastrukturą. Z kolei producent napoju zapewni dostęp do gadżetów, smartfonów i netbooków ze swoim logo.

W przypadku tego kontraktu podkreślono, że nie dąży on do stworzenia MVNO, czyli wirtualnego operatora telefonii komórkowej. Będzie to poszerzenie oferty Play, lecz pod szyldem marki RedBull.  Telekomunikacyjnego mariażu producent napojów dokonał już w RPA, Norwegii, Austrii. Belgii i na Węgrzech.

tk

Polecane

Wróć do strony głównej