Nowy tablet Amazona to silna konkurencja dla iPada (wideo)
Jest mniejszy od iPada, trochę słabszy technologicznie, ale i dwa razy tańszy. Tablet Kindle Fire właśnie wchodzi na rynek.
2011-09-29, 09:38
Wbrew pozorom Kindle Fire nie będzie przedmiotem sprzedaży. Tablet będzie tylko pustym koszykiem, do którego klienci mają "wrzucać” kolejne cyfrowe książki, albumy z muzyką i filmy z internetowego sklepu, gdzie znajduje się 18 milionów pozycji.
Amazon podkreśla, że jego tablet w przeciwieństwie do konkurencyjnego nie odbija światła słonecznego. Produkt Apple niestety odbija, a to utrudnia korzystanie z urządzenia.
Kindle Fire nie ma zaś kamery i mikrofonu, to uniemożliwia korzystanie ze Skype.
Największą jednak różnicą jest niewątpliwie cenia. Tablet Kindle Fire ma kosztować 199 dolarów, a za najtańszą wersję iPada 2 trzeba zapłacić 499 dolarów.
REKLAMA
di.com.pl,ab
REKLAMA