Milionowe straty Agory
Grupa Agory miała w pierwszym kwartale 2013 roku 1,5 mln zł straty netto czyli tyle samo ile w I kwartale 2012 r.
2013-05-15, 10:49
Analitycy spodziewali się 4,7 mln zł straty w pierwszym kwartale.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Agory wyniosły w I kwartale 2013 roku 261,8 mln zł wobec 281 mln zł rok wcześniej i były zgodne ze średnią prognoz rynkowych, która zakładała 262 mln zł.
Wpływy ze sprzedaży usług reklamowych Agory w I kwartale 2013 r. zmniejszyły się o 14,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2012 r. i wyniosły 127,1 mln zł.
- Do tego spadku przyczyniły się głównie niższe o 14,1 mln zł przychody ze sprzedaży reklam w Gazecie Wyborczej. Niższe przychody reklamowe odnotowały również segmenty Reklama Zewnętrzna, Czasopisma oraz Radio. W omawianym okresie przychody reklamowe wzrosły w segmentach Kino i Internet - napisano w raporcie.
Przychody segmentu Internet ze sprzedaży reklam wzrosły o 1,0 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2012 r. W segmencie Kino wartość przychodów ze sprzedaży reklam zwiększyła się do 5,6 mln zł.
REKLAMA
REKLAMA