Afery nadszarpnęły wizerunek ubezpieczycieli

Zdecydowana większość Polaków uważa firmy ubezpieczeniowe za oszustów, twierdzi "Puls Biznesu" powołując się na wyniki badań przeprowadzonych przez prof. Dominikę Maison, psychologa z Uniwersytetu Warszawskiego.

2015-05-08, 08:01

Afery nadszarpnęły wizerunek ubezpieczycieli
. Foto: Glow Images/East News

85 proc. klientów twierdzi, że ubezpieczyciele wciskają im niepotrzebne i szkodliwe polisy, 70 proc. im kompletnie nie ufa, a 80 proc. uważa, że wykorzystują one swoją siłę w relacjach z klientami.

Klienci walczą w sądach o odzyskanie pieniędzy

Eksperci oceniają, że złe oceny klientów to efekt wychodzenia na światło dzienne kolejnych afer związanych np. z funduszami kapitałowymi. Klienci walczą w sądach o odzyskanie pieniędzy, które stracili na ten produkt.

PAP, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej