Co zawiera najnowsza edycja „Doing Business in Poland”

„Doing Business in Poland” to najnowsza edycja kompleksowego przewodnika dla inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem i rozwinięciem swojej działalności w Polsce.

2017-02-23, 18:00

Co zawiera najnowsza edycja „Doing Business in Poland”
Paweł Tynel, Partner EY i Lider Grupy Zarządzania Innowacjami w EY.Foto: Polskie Radio

Posłuchaj

Co zawiera najnowsza edycja „Doing Business in Poland”, wyjaśnia Paweł Tynel, Partner EY i Lider Grupy Zarządzania Innowacjami w EY./Justyna Golonko, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/.
+
Dodaj do playlisty

− Na blisko 200 stronach eksperci EY przygotowali praktyczne informacje z ośmiu rozległych tematów obejmujących klimat i zachęty inwestycyjne, otoczenie makroekonomiczne, podatki, kapitał ludzki, zamówienia publiczne, nieruchomości, audyt i księgowość oraz wybrane sektory gospodarki – tłumaczy Paweł Tynel, Partner EY i Lider Grupy Zarządzania Innowacjami w EY.

Polska jest ciągle bardzo wysoko oceniana przez inwestorów, jesteśmy dla nich atrakcyjnym kierunkiem do inwestowania. Jak wynika z corocznego raportu EY „Atrakcyjność inwestycyjna Europy”, jesteśmy nie tylko krajem pierwszego wyboru w Europie Środkowo-Wschodniej, ale znajdujemy się w czołówce państw na kontynencie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Cały czas mamy istotny napływ inwestycji zagranicznych do Polski. W Europie jesteśmy na piątym miejscu jeśli chodzi o wskazania jako najbardziej atrakcyjne miejsce do inwestowania.

„Doing Business in Poland” to kompendium przepisów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej obowiązujących 1 stycznia 2017 roku. Przybliża różne praktyczne kwestie, z którymi stykają się inwestorzy zagraniczni, którzy wchodzą do Polski – tłumaczy Tynel.

 Publikacja jest w języku angielskim i jest bezpłatna. Można ją pobrać  ze strony www.ey.com/pl/doingbusiness.

REKLAMA

Justyna Golonko

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej