Fundusze europejskie: dotacje na promocję polskich marek w Hanowerze i Astanie

50 mln złotych to pula środków dostępna w najbliższym konkursie Go to Brand. Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa tym razem będą mogły ubiegać się o dofinansowanie udziału w dwóch wydarzeniach: Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r. oraz targach Hannover Messe 2017.

2016-12-13, 14:07

Fundusze europejskie: dotacje na promocję polskich marek w Hanowerze i Astanie
Astana (zdjęcie ilustracyjne). Foto: Ken and Nyetta/Flickr/CC

– Udział w największych światowych targach przemysłowych w Hanowerze oraz wystawie EXPO w Kazachstanie to ogromna szansa polskich producentów nie tylko na wypromowanie swoich produktów, ale też nawiązanie cennych kontaktów biznesowych i obserwację trendów na globalnym rynku – powiedziała wiceminister rozwoju Jadwiga Emilewicz.

Na wsparcie mogą liczyć przedsiębiorstwa prowadzące działalność eksportową, posiadające innowacyjny wyrób lub usługę oraz aspirujące do bycia marką rozpoznawalną na rynkach międzynarodowych. W procesie oceny wniosku o dofinansowanie preferowane będą firmy, które wdrożyły, zleciły bądź zakupiły prace B+R albo prowadzą je samodzielnie.

Na co można przeznaczyć dofinansowanie?

Dofinansowanie pomoże pokryć m.in. koszty wynajmu powierzchni i zabudowy stoiska, usług doradczych dotyczących umiędzynarodowienia firmy, podróży służbowych, noclegów, a także działań informacyjnych i promocyjnych związanych z udziałem w danym wydarzeniu.

Pełny katalog kosztów kwalifikowanych znajduję się w Regulaminie konkursu.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości będzie przyjmować wnioski o dofinansowanie przez miesiąc - od 12 stycznia do 13 lutego 2017 r.

Ogłoszenie konkursu zostanie opublikowane na portalu www.funduszeeuropejskie.gov.pl.

PAP, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej