ZUS stawia na komunikację
Dobiega końca Tydzień Przedsiębiorcy organizowany przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. W tym roku ZUS m.in. we wszystkich swoich oddziałach promował program Interaktywny Płatnik Plus oraz udzielał odpowiedzi na pytania płatników.
2015-11-27, 15:35
Posłuchaj
Dobiega końca Tydzień Przedsiębiorcy organizowany przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. W tym roku ZUS m.in. we wszystkich swoich oddziałach promował program Interaktywny Płatnik Plus, mówi Agata Wiśniewska-Półtorak, dyrektor Departamentu Realizacji Dochodu ZUS./Błażej Prośniewski, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/.
Dodaj do playlisty
Tydzień Przedsiębiorcy to wiele spotkań z przedsiębiorcami, seminaria, webinaria i mnóstwo udzielonych porad. Tydzień ma służyć także wymianie informacji i doświadczeń.
̶ Chcemy dowiedzieć się od naszych klientów, jakie są ich oczekiwania a z drugiej strony, chcemy im dostarczyć komplet informacji o tym, co nowego jest w obszarze ubezpieczeń społecznych – wyjaśnia Agata Wiśniewska-Półtorak, dyrektor Departamentu Realizacji Dochodu ZUS.
Interaktywny Płatnik Plus
W tym roku ZUS promował program Interaktywny Płatnik Plus, czyli nową, rozszerzoną i bezpłatną wersję programu Płatnik, który służy przedsiębiorcom do prowadzenia rozliczeń z Zakładem od 1999 r. W nowej odsłonie programu, płatnicy mogą łatwo, szybko i przede wszystkim prawidłowo tworzyć dokumenty ubezpieczeniowe.
Frontem do zadłużonych
Tydzień Przedsiębiorcy to także okazja do zapoznania się z nową usługą dla osób prowadzących działalność gospodarczą, czyli doradcą ds. ulg i umorzeń, która będzie wdrażana od przyszłego roku we wszystkich jednostkach.
REKLAMA
̶ Nie warto się obawiać ZUS-u, nawet wtedy, gdy jesteśmy w naprawdę trudnej sytuacji, czyli wtedy, kiedy z powodu problemów finansowych, mamy zadłużenie z tytułu składek – dodaje dyr. Wiśniewska-Półtorak.
ZUS pyta i poprawia
Tydzień Przedsiębiorcy rozpoczął się w poniedziałek, 23. listopada a kończy się w piątek, 27. listopada.
̶ Podczas Tygodnia dowiedzieliśmy się tego, w jakim kierunku powinniśmy się rozwijać, czy narzędzia obsługi, które mamy, spełniają oczekiwania przedsiębiorców i w którym aspekcie, tę współpracę elektronicznym należy rozwijać – podsumowuje Wojciech Andrusiewicz, rzecznik ZUS.
Błażej Prośniewski
REKLAMA
REKLAMA