Jej uśmiech kosztuje miliony
Szwedzka konkurentka Justyny Kowalczyk Charlotte Kalla podpisała milionowy kontrakt sprzedając swój uśmiech znanemu światowemu producentowi szczoteczek do zębów.
2011-06-14, 08:00
Zdrowe, śnieżnobiałe zęby, które dumnie prezentuje uśmiechając się Charlotte Kalla oraz jej pogodne usposobienie były dla światowego koncernu najważniejszymi elemenami, które zadecydowały o podpisaniu umowy z narciarką.
Slogan reklamy nowych szczoteczek brzmi: "czy jesteś gotowy na zwycięski uśmiech?"
- Badania wykazały, że dla nabywców naszych produktów nie same zęby wielkiej i lubianej gwiazdy są najważniejsze, lecz jej osobowość, a zwłaszcza uśmiech. Charlotte jest wiecznie uśmiechnięta i tym samym "ludzka". Przenosi na innych swoją radość, pewność siebie oraz, co najważniejsze, zwycięski instynkt. Jej uśmiech jest dla nas bardzo dużo warty - powiedziała dyrektor Public Relations producenta szczoteczek Cecilia Kocken.
Kalla została ambasadorem marki w Szwecji, a w innych krajach skandynawskich kontrakty już wcześniej otrzymały sportsmenki znane z tego, że są wiecznie uśmiechnięte.
REKLAMA
W Danii jest to tenisistka Caroline Wozniacki, w Finlandii łyżwiarka figurowa Laura Lepistoe, a w Norwegii płotkarka Christina Vukicevic.
Skandynawia ceni urodę sportsmenek
Po rozegranych w tym sezonie mistrzostwach świata w Oslo, gdzie niespełna 23-letnia Therese Johaug została najmłodszą norweską biegaczką w historii, która zdobyła złoto w biegach na długich dystansach, cała Skandynawia oszalała na punkcie tej zawodniczki.
Sukcesy sportowe narciarki, a także jej wielka uroda sprawiły, że zainteresowanie sponsorów siegnęło w jej przypadku zenitu.
Zobacz film i przeczytaj o Therese Jogaug: Z narciarskich tras na wybieg modelek
REKLAMA
ah
REKLAMA